Wednesday, January 19, 2011

Di lautan ku tenggelam dalam air,
Di daratan ku tenggelam dalam perasaan,
Di lautan ku kelemasan,
Di daratan jua ku kelemasan..


 Haha,,Aku someone yang susah untuk meluahkan isi hati,tidak pandai berkata-kata,tidak reti meluahkan rasa suka mahu pun benci.Kalau aku benci aku buat hal aku,kalau aku sayang aku buat hal aku.haha..

Salah ke kalau aku jenis yang tak meluahkan perasaan aku??
Entah lah..aku tak derk jawapan nye..Sesetengah orang cakap kalau tak luahkan diri boleh merana..Yeke?sebenarnye aku dah lali dengan semua tu,,Bukan tak pernah aku merana.Selalu sangat dah,,Kadang2 pelik..Kenapa aku jerk kena merana,kecewa..Kenapa bukan orang lain??Tapi bila fikirkan balik,,Biarlah aku saja yang merana dan kecewa,jangan pernah ada orang lain yang turut merasai sakitnye kecewa apatah lagi family,kawan2 dan org tersayang..

Mungkin disebab kan itu lah aku sentiasa melukakan hati sendiri..Kerana aku tak rela melukakan hati orang lain.Mungkin kerana itu juga aku sentiasa berundur dari kehidupan orang untuk kebahagiaan orang.Mungkin kerana itu aku menjadi seorang yang PENGECUT untuk meluahkan segala rasa amarah ku kepada orang yang menyakiti aku..Kerana aku tak punya kekuatan,Aku lemah..

Salah ke kalau aku nak disayangi??

Haha...novel...novel...novella kehidupan..selalu inginkan kebahagiaan..Tapi mampukah mengharungi kepahitan untuk mengecapi kebahagiaan??? tanyalah diri sendiri,,

Notakakilima:eiryn...eiryn,,tak pandai berkata2,,meluahkan melalui tulisan,kenapa tak pernah beri orang peluang untuk membaca isi hatimu sayang ku eiryn?:D

No comments:

Post a Comment