Friday, April 8, 2011

Semakin dekat dengan penambahan umur aku..
Semakin senang air mata ni mengalir..
Murah nye air mata aku..


Keluarga ku..
kalian sebahagian dari idup ku..
Tanpa kalian..siapa lah aku..
Darah yang mengalir dalam tubuh ini..darah kalian jua..
Ibarat air yang dicencang takkan terputus..


Kawan ku..
Kalian sebahagian lagi dari idup ku..
Tanpa kalian hilang lah seri idup ku..
Aku memerlukan kalian dalam idup ku..
Tapi aku bukanlah kawan yang baik...


Si dia..
Kau juga sebahagian lagi dari idup ku..
Tanpa kau sepi dan suram lah idup ku..
Aku jua memerlukan kau dalam idup ku..
Tapi aku harus akui..
Aku akan kehilangan mu jua..
bukan begitu??

semua nya sebahagian dari idup ku..
hilang satu maka binasa lah aku..

Tapi..


KEBAHAGIAN akan menjadi milik aku ke??




No comments:

Post a Comment