Sunday, August 29, 2010

Apa Kes Arh Korang Nie !!!

11&12 Julai 2010


ringg,,,ringg,,(telefon..telefon berbunyi,minah uh call)

"Akakkk...adik nampak "mamat uh" kak..Dia jalan depan adik,dari tadi lagi kak..Dia saja je kak.."

"ohh..so nape nye??"

"Akak adik rindu dia kak..adik nak dia kak..adik nak dia..tolonglah kak..adik nak dia balik,adik sayang dia kak..adik dah ckp dekat dia tapi dia cakap dia sayang orang lain..akak tolong lah adik nak dia."

"hurm,mintak maaf la eyh,akak nak ckp sikit,lain kali kalau call akak juz nak ckp pasal "mamat uh" semata2,baik tak yah call,akak tak suka dgr pape pun psl dia,,antara akak dgn dia dah xderk pape dah,,akak dah bahagia dgan hidup akak sekarang and dah xderk ruang untuk dia dekat aty akak lagi,and akak tak nak msuk cmpur,pandai2 la sendiri,"

  tuutt..tuttt..(talian..talian di putus kan..oleh minah uh)

#Halamak haiihhh !!! pehal lah kau mintak dekat aku,aku bukan nya boleh buat apa pun..kau gi la mintak dekat awek baru dia uh..hadoiyaiii,,pelik2 betol minah nie aw..bikin aty wa panas siot !! lau ko call nak tnya khabar aku xperk gak ahh,,ni xabes2 cerita "mamat uh" yg menyakitkan aty jiwa dan raga je..bingit jerk aku..mmg hilang sabar aku di buat nya...grrrr

(# maksudnya,aku bercakap sendiri..hehe)

12 Julai 2010


"Salam,um.actly sy mcj awk nie ukan pe,jz 2 3 ary yg lepas,sy nmpk mama.tbe2 tngat.em t kim salam dkt mama ea.sy mnx tlong sgt aw,wlaupun aty awk uh da xderk untuk sy,bt sy mintak tlong ea.sy taw skang awk da benci kan sy,da angp sy musoh awk,sy xksah lah.asalkan awk bahagia skarang,sy hepy awk dah bhagia skang,and tahniah.k..k la soe ggu awk ,sy xde mkcud lain mcj awk nie,juz nk mintak tlong sampai kan salam dekat ma,k la thanks n tahniah ea,salam"
(mesej "mamat uh")

#halamak haiihh,,ni lagi sorang,ckp nak kim salam at mama,yg nak text panjang2 uh smbil selit2 kan link2 lain uh apa ke hal nya eh jang woii..masalah...masalah !! jangan ingat aku akan reply mcj kau ni,dlu mybe aku reply,tapi sekarang ada aku kesah??! xpun !!

aku xanggap kau musuh aku,but kau uh xfaham,xpernah faham and xpernah cuba nak faham hati dan perasaan aku !!! Kau dtg dan pergi dlm hidup aku sesuka2 hati kau,bila2 masa yg kau nak..Pernah kau fikir x hati aku?pernah kau fikir x sedalam mana kau toreh,kau tikam,kau robek hati,perasaan dan jiwa aku??Pernah ke??! ,Pernah kau peduli rayuaan aku setiap kali kau buang cinta aku?kau buang aku??pernah?kau buat aku ibarat patung yg x bernyawa yg x punya perasaan !!! Pada saat aku perlukan kau,ada kau kesah ke?.Selama ini aku diam xbmakna aku suka,,selama ini aku simpan segala perasaan marah aku ni,perasaan kecewa aku ni sebab aku xmampu untuk meluahkan perasaan aku ni,,dan ye mmg hati aku dah xderk buat kau !!

APA KES ARH KORANG BERDUA NIE !!!!!!

NotaKakiLima:hahaha,,pelik2 je dorg uh..cik eiryn uat dunno je dgn dorg uh,,jgn di layan..nnt cik eiryn juga sakit aty :P

No comments:

Post a Comment