Sunday, August 29, 2010

Jumpa Member Lama lagikk !!

Minggu ketiga Bulan Julai

Wahhh !!! bulan nie berderet2 temu janji dgn member2 VVIP yg dirindui,,hahaha,,now temu janji dgn Encik AVA dan yg paling gila2 lama xjumpa Cik Puan AVA,,,,uwaahhh,,aku rindu gila dekat kau Cik Puan AVA,,tahu kew??,,rindu sgt,,last kita dapat lepak2 n borak2 mcm ni masa darjah enam dekat SRATT dulu taw,,dah hampir 5 tahun berlalu,,,

Bila dah lama xjumpa,macam2 cerita lama kitorang ungkit balik..Mengenang kenangan silam yg membahagiakan,apatah lagi kitorang lepak dekat Restoran Syarifah yang seberang jalannya adalah SEKOLAH RENDAH AGAMA TAMAN TASIK..Sekolah yg banyak menyimpan kenangan buat kami berlima suatu ketika dulu (aku,Cik Puan AVA,Cik Cokelat,Encik AVA,Encik John)..

Dekat sekolah tu lah,terjalinnya satu ikatan persahabatan yg masih kukuh hingga kini antara aku,Cik Cokelat dan Encik AVA,kerana kami masih berjumpa tiap2 hari,,tapi kami terputus hubungan dengan Cik Puan AVA coz dia berada di sekolah menengah yg lain hingga lah kini kami berjumpa kembali dan terus mengukuhkan persahabatan kami setelah dia dan Encik AVA menjadi pasangan kekasih,,hehe

Tapi...Aku dan Cik Cokelat terputus hubungan dengan Encik John semenjak form 2 apabila tercetusnya pergaduhan dan perselisihan faham antara kami,,hingga kini persahabatn kami tak pernah jadi seperti masa dekat SRATT,,apatah lagi semenjak dia pindah entah kemana,,cuma sekali dulu je aku ada mesej dengan dia,,but sekali tu jela,,and masa SPM dulu aku ada terserempak dengan dia,dia datang dekat SMKTT,but kami dah xbertegur macam dulu,setakat berbalas pandangan saja,,sedangkan dulu kami rapat sgt..hurmm..

haha,,anyway seronok gila dapat berjumpa,sampai kan masa tu rasa mcm nak je pergi serbu masuk SRATT uh and masuk ke kelas tempat kami berlima selalu berkumpul dulu,,:D

"walau apa pun terjadi nanti,tak kira terpisah macam mana pun,kita berlima tetap bersahabat sampai bila2"
(ini janji kami berlima,walau ad yg mungkin dah terlupa akan janji ini tapi bukan aku)

NotaKakiLima:huu,,seronok dan sedih pula bila teringat kenangan di SRATT.. :D




No comments:

Post a Comment