Sunday, August 29, 2010

Membuang&Memusnahkan !!

5 Julai 2010

 Membuang segala benda yang mengingatkan aku dekat "mamat uh"..Memusnahkan segala kenangan yang amat menyakitkan hati..

Haha..Tak ku sangka dan tak ku duga (udah macam tajuk lagu dendangan apit dah,,hehe)ramai pula assistant yang ingin turut menyertai misi membuang&memusnahkan tadi..haha..:P

Siap ada penonton pulak masa sesi pembakaran gambar..Maklumlah kan,orang pun pelik juga apa lah aku dengan Cik Cokelat dengan adik dan maknya buat dengan lilin dan mancis bagai.Nak kata main bunga api,puasa lambat lagi..

Pulak tu duduk kat tengah2 jalan uh lagi la orang pelik,,haha,,Paling tak tahan ayah tercinta aku pun dok usha sekali..haha.

Ayah..anak mu ini bakar gambar kenangan dengan menantu tak jadi ayah uh..kuang3:P

Segala yang ada kaitan dengan "mamat uh" seperti jam pemberian dia yg dah jahanam,pensil tekan warna biru dia,bingkai sim card yg aku simpan,sapu tangan yg ada nama aku dan "mamat uh",dan segala kertas diary aku yg ada coretan tentang dia semata2 telah digunting dan di hancurkan oleh Cik Cokelat dan dibuang ke dalam tong sampah (ibarat kau@mamat uh buang aku dari hidup kau),,:D

Dua bentuk cincin dan bingkai gambar pemberian "mamat uh" Cik Cokelat amik..Bintang2 yang bertaburan dan teddy bear kechik pulak adik Cik Cokelat amik..haha..:D

Bukan aku tak menghargai segala pemberian "mamat uh",kalau aku tak hargai,dulu lagi aku dah buang dan langsung tak simpan..But aku dah tak mampu simpan segala kenangan yang amat menyakitkan.Setiap kali aku lihat barang2 tu hati aku bagai di siat-siat dengan pedang samurai..

haha,,Mana aku dapat kekuatan untuk buang segala barang2 tu tanpa ada orang suruh pun aku tak tahu..Apa yang penting sekarang aku happy !!! :D

NotaKakiLima:haha,,tahniah cik eiryn kerana berjaya membuang brg2 itu,,hehe:P

No comments:

Post a Comment