Thursday, September 2, 2010

Hangin jerk Aku !!

20 Ogos 2010

 Hurm,,,kes aku dgn Cik Cokelat hari uh x abis2 lagi,,,tiap2 hari lah aku duk mesej dia,minta maaf suma,,boleh dia uat dunno jerk...sapa x hangin,,kalau korg dekat tempat aku korang pun mesti hangin nye lah,,kompom,,,dah tu tadi aku call dia,adik angkat dia jawab cakap dia xderk,,padahal aku dengar suara dia dekat belakang,,,hah,,lagi aku hangin,,mmg saja bagi gunung berapi meletus lah tu,,,aku punya la runtuhkan tembok keegoan aku,aku pujuk dia coz malas nak panjang2 cerita dia ley pulak nk taching lebih2..apa aku ni x reti taching??bukan x pernah aku taching dgn dia,pernah jerk,,,siap da nak meleleh air mata aku ni hah,,but dia tahu kew??mana ada..aku x pernah lah sampai nak buat mcm dia buat ni..aku x ckp pun kat dia yg aku taching dgn dia coz xnak buat dia rasa bersalah,,,ini lah aku,,suka sgt jaga hati orang,buat salah sikit je dah rasa mcm buat salah besar,..

 Yang buat aku bertambah hangin lagi bila aku sent mesej dekat dia panjang2,dia ley gelak2 pulak,siap ckp ala baru seminggu,,,maaakkkk haiiihhh,,,x ke hangin aku di buat nya??..but cool...relek,,japgi kalau aku hangin nnti lagi panjang cerita,aku malas nak rumit2 kan keadaan ni,,, arggghhhh,,hanginnnnnnnn !!!!!!
grrr..

NotaKakiLima : dont try this attitude at home !!

No comments:

Post a Comment