Wednesday, June 22, 2011




(buruknye lukisan aku)


 Rasa2 nye salah ke aku luahkan semua nya tadi??
Tapi aku tak tahan simpan lama2 and banyak2...

Masa Dekat psis ,pada sis je aku selalu dapat luahkan,sebab bila dekat sana,setiap kali aku rasa terasa hati,macam malam birthday aku,sis je yang dapat aku cari,aku tak dapat cerita dekat dear,tu yang buat aku terseksa uh..Aku taknak buat dear takde mood ,taknak buat dear gaduh...Jadi sis lah orang yang aku akan cari,tapi aku takleh cerita apa2 dekat sis masa Miza ada,bukan aku tak percayakan miza,cume aku kurang keyakinan..

Masa malam yang lambat uh,aku tak cerita semuanya dekat dear..Hehe..aku takkan lupa malam uh,sebab malam uh memang macam malam aku berkorban lah..Aku buat macam takde apa2 terjadi sebab permintaan orang,taknak orang kena marah dan bergaduh.Alih2 aku yang kena marah dan bergaduh...(Tulah sebuk sangat nak protect orang,sendiri yang kena..hehe)..Sebab kan malam uh lah ,aku banyak tanye soalan bukan2 dekat dear,kesian dear,dan malam tu gak lah,aku hampir2 buat satu keputusan yang akan membuat aku terseksa sangat2..Sama macam malam birthday aku,malam yang tak dapat aku lupakan..Macam uh sekali hukuman untuk aku ye..


Banyak gak perkara yang aku simpan sorang2 ye...(Tak bermaksud nak tipu awak atau berahsia dengan awak dear,cuma saya terpaksa..)..

Aku nie memanglah suka sangat simpan sorang2,tanggung sorang2,nangis sorang2 dari dulu tak ubah2..Kenapa agak nye ek?

(ni bukan aku lukis ye)



Sakit gak ye simpan sorang2 nie,, =(

Orang tanya aku,agak2 boleh tak aku cuba mula kurangkan perasaan aku dekat dear?kurangkan mesej,kurangkan call,kurangkan segala2nya...

Aku jawap ye aku buat tapi hakikatnya dalam hati aku,aku cakap aku tak boleh,walaupun aku tahu siapa aku,tapi aku tak mampu,kau tak faham ke?..

Meninggalkan dear adalah penyeksaan buat aku,kau tahu tak?
Aku akan pergi kalau dear mintak aku pergi,tapi aku akan pergi dengan suatu penyeksaan...

Aku sedarlah aku ni siapa,jahat..Tapi kau takkan faham perasaan aku...hmm..

Aku tak marah orang,tapi aku terasa..

Dear,cyg sayang dekat dear..Cyg taknak hilang dear...
Dear syg mintak maaf,syg nangis sebelum letak fon tadi,,hehe,,pelik je bila dengan dear ni..Bila nak letak fon jerk mesti sedih,Senget betol sayang ni,Tak pernah buat perangai macam ni,tapi bila dengan dear,macam ni pulak perangai syg..Dear,syg mintak maaf ,sayang mintak maaf sangat...Dear taw kan cyg sayang dekat dear????


sedih lagi...

No comments:

Post a Comment