Tuesday, June 21, 2011

Susahnya mata saya nak tutup..nak lelap..nak tidur...
Kenapa ye?

Ohh semalam saya nak update something tapi saya tak larat nak taip...

Semalam awak mesej saya,awak mintak maaf kalau2 awak dah susahkan saya,buat saya sedih,buat saya terasa,awak cakap awak bukan macam budak2 lain,langsung tak sama...

Saya risau,saya takut hilang awak,saya fikir apa yang keslahan yang saya dah buat...

Awak...awak tak penah pun susahkan saya,tapi saya yang dah banyak susahkan awak,dengan perangai saya yang degil,cengeng,kepala batu,keras hati,ngade2,gedik...Kesian awak kan..Tapi awak sabar je layan karenah saya...Kadang2 saya rase saya ni macam tambah masalah awak,dan awak akan lagi happy tanpe saya...

Saya nak awak happy...

Saya sayang dekat awak...Saya nak jadi cahaya...menerangi awak masa gelap,saya nak sentiasa ada disisi awak masa susah atau senang,masa happy dan masa sedih,saya nak jadi pendorong semangat awak,saya nak jadi penguat keyakinan awak,,Saya nak jadi dinding yang kukuh menghalang awak dari rasa putus asa...Menghalang awak dari rasa kesal...Saya nak kongsi rasa susah,rsa senang,rasa happy,rasa sedih,rsa sakit,masalah,segala-galanya tentang awak

Awak tanya saya,saya menyesal tak rapat dengan awak....

Awak saya tak menyesal kenal awak,rapat dengan awak,jatuh cinta dengan awak,..Saya tak menyesal pun awak...Saya bersyukur saya nekad untuk masuk poli dulu,kalau tak saya tak jumpa awak,saya tak kenal awak,saya dan awak takkan macam sekarang kan...Saya takkan menyesal awak...takkan...

Awak,memang tak macam budak2 lain,saya tak pernah pun cakap awak macam budak2 lain kan..Saya sayang dekat awak,tak kisah lah awak macam mana pun,awak tak sayang saya sekalipun,saya tetap sayang dekat awak...

Awak menyesal ke rapat dengan saya???

Awak...saya taknak awak fikir bukan2,taknak awak sedih2,taknak awak putus asa oke,Saya akan sentiasa menemani awak okeyh..Sampai lah awak halau saya dri hidup awak,tapi itu pun hati saya tetap menemani awak...

Awak,ingat taw saya sayang dekat awak sangat2,,sepenuh hati saya,,awak sebahagian dari diri saya...

"Mengenalmu adalah suatu anugerah
Menyakitimu sama seperti menikam hatiku lumat2
Mendampingi hidupmu adalah suatu kebahagiaan
Meninggalkanmu adalah suatu penyeksaan buatku"

saya update ni sambil dengar lagu sedih,hahaha..memang tak tahan lah kan,,hehe

No comments:

Post a Comment