Friday, June 10, 2011

SEMINGGU DALAM KEKUSUTAN
(SEBELUM CINTA T BERSAMBUT)

T semakin hari semakin risau,sayang nye dia pada M.T telah berubah arah..
Dari sayang nye seorang adik kepada abg
kini..
Mula berubah..
"Tidak tak mungkin..Tak mungkin ini boleh terjadi.Dia abg aku,takkan aku leh syg dia lebih dari tu?ahh.mainan perasaan je ni"
Itu lah kata hati T..
Tapi sebaliknya ia merupakan perasaan sebenarnya..


"Ke mana harus ku luahkan? perasaanku padamu
Yang selama ini ku pendamkan? di dalam diamku
Sukarnya ku berterus terang? tentang perasaan ini"

"Arghh..macam mana nie,aku dah jauh melangkah,mana boleh aku jatuh hati pada abg aku,walaupun dia bukan abg kandung aku,tapi dia tetap abg aku,,Dan pada dia aku cuma sekadar adik nya..Tak mungkin dia leh terima aku lebih dari tu,,ahhh,,gila aku nie,dah melampau,,aku kena hentikan perasaan ni,,dia abg aku"
Semakin hari T rasa takut..Macam mana dia nak terus terang tentang perasaan dia?dia takut perasaan dia akan menyebabkan perkara yang paling tidak dia ingin terjadi..


Bimbang seandainya tak kau terima
Musnahlah harapanku ini
Bagaimana harus aku mengahadapi? semua itu
Sedangkan ku menyintaimu sepenuh hati

T tahu dia cuma bertepuk sebelah tangan,lagipun dia tahu dia tak sepatutnya ada perasaan uh..M.T juga tak kan dapat terima perasaan uh..Akhirnya T amik keputusan menyepi kan dirinya,dia bukan menyepi kerana benci,tapi menyepi untuk mengubah semula perasaan nya,cuba untuk membuang perasaan yang dah berputik dalam hatinya,demi kesenangan kebahagiaan M.T.Dia tetap mesej dengan M.T tapi mungkin tak seperti selalu.Seminggu T dalam kemurungan,cuba untuk ubah segalanya,tapi T manusia biasa,dia tetap tak dapat buang perasaan tu,sebaliknya dia mula menjadi pendiam,Sehinggakan M.T menyedarinya,

"abg nak balik adik abg,adk abg bukan mcm ni,abg taknak adk abg sedih2,abg rindu dengan suara adk,gelak adk,muka adk yang cute,abg nak balik T abg,..abg takde semangat nak belaja bila adk takder,, "

Tak mudah untukku melupakan dirimu
Kau bagiku segala-galanya
Pada yang Maha Kuasa ku panjatkan doa
Moga dibukakan pintu hatimu
Kan ku buktikan kejujuran cintaku
"T minta maaf M.T,..T tak bermaksud nak buat M.T susah hati,,,Tapi T buat semua ni untuk M.T,,T kena buang perasaan T,,Tapi T tak dapat,T tak boleh,,T dah sayang sangat dekat M.T,,Dah terlalu jauh hati T ni pergi dekat M.T,,,T dah cuba,,Tapi tak boleh..T cuma dapat berikan balik adik M.T tapi T terpaksa berpura2 yang T takderk perasaan tu lagi dan T cuma dapat berdoa je yang suatu hari perasaan T tak perlu di buang sebaliknya terus dibiar mekar..."


Jangan biar keraguan menghantui jiwamu
Dalam ku meniti semua kepastian
Dari bibirmu? oh kasih
Kasih dan sayang? cinta dan rindu
Tersemat di jiwaku
Usah biar ku kecewa membalut luka
Agar kau mengerti yang selama ini
Aku menyintaimu





Haha,,ni lah dia perasaan T masa dia belum menjadi sayang buat M.T...lagu sepenuh hati ini lah yang menjadi mainan bibir T setiap hari,,,ye T mencintai M.T sepenuh hati nye,,,hingga ke saat ini pun...T masih tetap mencintai dan menyayangi M.T,,,M.T segala-galanya buat T..
=D
The End



 

No comments:

Post a Comment