Wednesday, May 2, 2012

Ujian Perasaan


Ya Allah, ya tuhan ku, kau menguji hati dan perasaanku, mampukah aku menanggungnya ? Ya Allah, aku tahu kau takkan membebankan hambamu seandainya hambamu tidak mampu memikulnya..
Tapi aku keliru..
Perlukah aku melukakan hatiku demi kebahagiaan insan lain?
Demi menyenangkan kekasihku?
Tapi akan bahagiakah kekasih ku?
Akan senangkah perasaan kekasih ku?
Ya Allah kuatkan lah hati dan perasaan ku ya Allah..
Ya Allah , kau bantulah aku dalam mengawal rasa cemburuku,
Ya Allah, kau peluklah hati ku,
Ya Allah, janganlah kau biarkan hati ku menangis.
Ya Allah, kurangkanlah rasa sakit ini,
Ya Allah, andai ini hukuman buatku,aku terima dan aku akan hadapi dengan ketabahan
Ya Allah, kau izinkanlah rasa cinta ini terus mekar dalam hatiku, kau satukan lah hatiku dan hati dia di jalan mu ya Allah.tetapi janganlah kau biarkan rasa cinta aku dan Muhamad Allif  melebihi rasa cinta kami padamu ya Allah.Ya Allah redhai dan berkati cinta ku kepada Muhamad Allif,dan cinta Muhamad Allif kepada ku.Satukan cinta kami di jalan mu, kekalkan cinta kami hingga ke syurgamu ya Allah..

No comments:

Post a Comment